Katalog
Nahrávám...
PYXEL™ Interaktivní robotický mazlíček vás naučí perfektní triky! Tento kódovací robot je určen pro děti od 8 let.
10ks numerických desek pro použití s dvoubarevnými žetony. Desky jsou vyrobeny z 1mm plastu a mají délku 30cm. Na...
Pomůcka sestává ze 7 plných geometrických těles, 35 kartiček s fotografiemi. Kartičky lze rozdělit na 7 základních...
Programovatelná stavebnice vhodná pro žáky prvního stupně
Velké 400ks balení oboustranných červeno-modrých žetonů o průměru 25mm. Vhodné žákům do lavice pro různé numerické...
Položte zrcadlo před tvar. Vezměte si pero na druhou stranu zrcadla. Když se podíváte přes zrcadlo uvidíte obraz...
Číselná tabule s vyznačenou číselnou sítí od 1 do 100. Dodávané plné a prázdné kroužky umožňují variabilním způsobem...
Jednoduchá logická hra, při které děti vyhledávají shodné nebo logicky související obrázky. Ukládají je formou lotta...
Komplexní vzdělávací sada pro robotiku, programování a umělou inteligenci, vhodná pro základní i střední školy....
Stovková magnetická tabule nemá permanentně vyznačená čísla. Místo nich má zobrazenou stovkovou síť, na kterou lze...
Hra se skládá ze 34 kartiček (9x9 cm), které tvoří 17 párů. Didaktický materiál je založen na logickém přiřazování a...
Dvojité zrcadlo se dvěma pohyblivými částmi. Rozměr: 20 x 7cm.
© 2020 Škola.sk
Tyto internetové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním těchto internetových stránek s tím souhlasíte. |
Rozumím |